Patty (dibaco: petti), pado istilah bahaso Inggirih di babarapo nagara ajak Amerika Sarikat, Kanada, Afrika Salatan, Australia, dan Selandia Baru, adolah dagiang giliang dari babagai produk hewani atau produk alternatif dari dagiang nan dibuek pipih dan dicetak, biasonyo babantuak bulek. Dagiang giling tasabuik diolah, dibantuak, dimasak, dan disajian sabagai idangan.

Sabuah patty panggang

Patty dapek dimakan jo garpu dan pisau ajak makan idangan steak contohnyo Steak Salisbury, tapi biasonyo disajian dalam samacam roti lapih atau sandwich nan disabuik "burger", atau hamburger jiko patty dibuek dari dagiang jawi. Talapeh dari disajian atau indak disajikan dalam sandwich, tarutamo di Inggirih dan Irlandia, di mano istilah "patty" jarang paguno.

Adonan dagiang babantuak sarupo nan indak dibuek dari dagiang jawi dapek jua disabuik "burger": "burger kalkun" atau "burger ikan" dapek dibuek dari dagiang nan dipisahkan sacaro mekanis. Takadang burger dilapih tapuang roti. Patty burger vegetarian dibuek tanpa dagiang, biasonyo dari kedelai, tapi dapek juo dari kacang lainnyo dan kadang-kadang dari sayuran campuaran lainnyo.[1]

Di Irlandia, babarapo restoran makanan lauik salalu manyajian batter burger atau burger baradonan (patty dagiang nan dirandam pado adonan tapuang kudian digoreng) atau burger padeh (patty gurih dibuek jo resep dagiang eksklusif dan rampah-rampah).[2] Iko disajian dalam kantong karateh tahan paneh dan dimakan jo tangan.

Di India, patty dapek marujuak ka isian burger baiak vegetarian (kantang misalnyo) atau non-vegetarian (ayam, dagiang, dan lain-lain), atau idangan pangganti puff pastry manih atau gurih nan marupoan makanan jalanan nan umum di banyak kota di nagara tasabuik.

Bantuak suntiang

 Patty
 
Duo patty hamburger nan baru dibantuak

Jo roti nan diproduksi sacaro massal, bukan hal indak umum untuak manemukannyo jo bantuak nan tacaliak abnormal atau jo perimeter bagalombang. Benjolan ajak alur iko basobok dek masin nan mambantuak roti. Iko digunoan dalam produksi untuak manjago patty salalu konsisten, sahinggo iko indak akan jatuah dari jalua parakitan, dan dapek dimanipulasi dek babagai masin. Dalam kotak patty lainnyo, tusuakan ketek dapek dicaliak di sisi ateh dan bawah patty. Tusukan iko ado untuak alasan nan samo.

Caliak pulo suntiang

Rujuakan suntiang

  1. "What's Inside Your Veggie Burger?". Diarsipkan dari versi asli tanggal 2017-12-23. Diakses tanggal 8 Oktober 2015. 
  2. "Legal row over spice burger 'secret recipe'". RTÉ. 25 Agustus 2009. Diakses tanggal 2009-09-29.