Universitas Islandia

Universitas Islandia (bahasa Islandia: Háskóli Íslands) adolah universitas negeri nan talatak di kota Reykjavík, Islandia. Universitas iko adolah institusi pandidikan tinggi tatuo dan tagadang di negara tasabuik. Universitas iko didirikan pado tahun 1911 dan alah bakambang dari sikolah pagawai negeri sipil nan ketek manjadi universitas modern nan mandidiak sakitar 14.000 mahasiswa di duo puluah limo fakultas. Bidang-bidang nan diajakan dan ditaliti di universitas iko salah satunyo adolah ilmu sosial, humanitas, kedokteran, ilmu pangatahuan alam, teknik dan pandidikan guru.

Kampus universitas iko bapusek di jalan Suðurgata di pusek kota Reykjavík, tatapi tadapek pulo fasilitas tambahan di wilayah sakitar dan juo di kawasan padesaan.

Sijarah suntiang

Universitas iko didirikan dek parlemen Alþingi pado tanggal 17 Juni 1911 jo manyatukan tigo institusi, yoitu Prestaskólinn nan maajarkan teologi, Læknaskólinn nan manawarkan pandidikan kedokteran dan Lagaskólinn nan marupokan sikolah hukum. Rektor patamonyo adolah Björn M. Ólsen, saurang profesor di fakultas humanitas.[1]

Rujuakan suntiang