Tjaja Bogor marupoan majalah pers di Kota Bogor, yang batujuan untuak mamajukan panduduak Kota Bogor. Indak hanyo batujuan untuak kamajuan panduduaknyo, namun jugo untuak mandukuang kamajuan ekonomi dan sosial masyarakat. Manabikan majalah Tjaja Bogor ini pun indaklah mudah, yang mano manjadi ujian kepado panduduak Indonesia, tarutamonyo panduduak Bogor dalam manunjuakkan kataguhannyo. Salain itu, Tjaja Bogor pun batujuan untuak mambimbiang rakyat supayo mangikuti perkembangan sosial dan ekonomi bagi kamakmuran bangsa. Dengan prinsip tujuannyo, yang indak akan hanyo mangambaik suaro dari sabalah pihak, dan indak akan dipangaruhi oleh siapo pun, baiak dari kalangan ekonomi ataupun politik sakalipun.

Sejarah suntiang

Majalah Tjaja Bogor iko dicetak padana pado November 1937, yang dipimpin oleh Soetjipto, yang manjadi Hoofredaktur, dan alah cukuik dikanal dalam dunio pers. Salain itu, ada pulo pambantua tatap, yakni I.A.Hadi, dan direakturnyo iolah A. Memed. Adopun kantuanyo talatak di Mantena 11 Bogor. Untuak panarbitan partamonyo, dicetak majalah sabanyak 100 eksemplar. Dalam parilisan majalah mingguan partamonyo, pimpinan Tjaja Bogor manuliskan bahwa mereka bakomitmen untuak badiri tagak di jalua jurnalistik, dan majalah ini indak hanyo akan dibagikan di Kota Bogor, malainkan di saluruh daerah Indonesia.[1]

Rujuakan suntiang

  1. Rahzen, Taufik (2007). SEABAD PERS KEBANGSAAN. Jl. Veteran I No 25 Jakarta Pusat: I:BOEKOE. pp. 484-486. ISBN 978-979-1436-02-1.