Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Padoman dalam manajamahan artikel"

Konten dihapus Konten ditambahkan
kTidak ada ringkasan suntingan
Tidak ada ringkasan suntingan
Barih 16:
* '''Salin artikel Wikipedia lain dari laman sumber.''' Kok Sanak manajamahan dari artikel Wikipedia lain, untuak mampatahanan [[Wikipedia:Markah wiki|format-format wiki]] sarato babagai pautan nan ado di laman sumbernyo, Sanak dapek manyalin artikel tu dari laman panyuntiangannyo (indak dari laman tampilannyo), jo caro maklik "edit/sunting" dan sudah tu manyalinnyo.
 
* '''Ubahlah satuan metrik asiang (mis. Inggirih) ka satuan [[SI]].''' Kok Sanak manajamahan artikel dari Wikipedia Inggirih, sarancaknyo satuan-satuan metrik Inggirih/Amerika sarupo ''inci'', ''mil'', ''pound'' jo lain-lainnyo diubah ka satuan [[SI (satuan ukua)|SI]]. Asianyo dapek dibulekan ka ateh atau ka bawah, indak paralu tapek bana kacuali jikok konteksnyo mamaraluan katalitian jo angkaangko nan tapek.
<!--
* '''Sesuaikan dengan konteks Indonesia.''' Mayoritas pengguna Wikipedia Indonesia adalah warga negara Indonesia, sehingga jika menterjemahkan artikel-artikel sensitif, terutama dari Wikipedia Inggris dan lainnya, tolong amatilah dan sesuaikan isi artikelnya. Terutama yang kami maksud adalah artikel-artikel mengenai agama, budaya, sejarah, dan politik. Dan jangan lupa untuk berpegang teguh pada [[Wikipedia:sudut pandang netral|sudut pandang netral]]. Hanya karena artikel tersebut dari Wikipedia bahasa Inggris tidak selalu berarti tidak memiliki masalah. Ingat, Wikipedia bahasa lain juga disunting oleh sukarelawan-sukarelawan, terkadang ada satu-dua informasi tidak valid yang mungkin ikut Anda terjemahkan.