Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Suduik pandang nan indak mamihak"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Barih 32:
Babarapo contoh nan dapek manarangan butia nan andak ambo tagehan.
 
1. Sabuah artikel ensiklopedia indak buliah manyatoan bahaso parusaoan-parusaoan adolah panjahek, bahkan jikajikok sang penulispanulih mendukungmandukuang pemikiranpamikiaran tersebuttasabuik. Artikel itutu seharusnyasaaruihnyo menerangkanmanarangan fakta bahwabahaso ''adaado yangnan mendukungmandukuang'' hal tersebuttasabuik dan apaapo alasan merekamareka, dan kemudiankudian diainyo jugajuo harusaruih menerangkanmanarangan apaapo yangnan dikemukakandikamukoan pihak lainnyalainnyo.
 
2. SebuahSabuah artikel ensiklopedia tidakindak bolehbulah menyatakanmanyatoan bahwabahaso kapitalisme adalahadolah sistem sosial terbaiktarancak. (KebetulanKabatualan sayaambo sendirisurang mempercayaimampicayoi hal ini.ko). IaInyo seharusnyasaaruihnyo menerangkanmanarangan argumen-argumen yangnan mendukungmandukuang pernyataanpanyatoan tersebuttasabuik, dan argumen-argumen yangnan menentangmanantang hal tersebuttasabuik.
 
Mungkin cara terbaik untuk membuat karya Anda lebih 'ensiklopedis', adalah dengan menulis tentang ''apa yang orang yakini'' daripada ''apa keadaan sebenarnya''. Jika Anda pikir ini kesannya subyektifis atau kolektifis atau imperialis, maka tanyalah saya tentang hal tersebut, karena saya pikir Anda salah. Yang orang percayai adalah suatu fakta obyektif, dan kita dapat menampilkan hal ''itu'' dengan mudah dari sudut pandang netral.}}