Budi Rahayu marupokan sabuah organisasi yang barado di Yogyakarta. Organisasi dibuek pado 29 Oktober 1981 dek Natasukardja, Sapto Pawiro, Pardjatani, jo Admodihardjo. Ka ampek tokoh ko biasonyo di ingek sabagai Catur Tunggal. Namo Budi Rahayu ko tadiri dari duo kato, yaitu Budi yang artinyo usaho atau kapribadian, jo Rahayu yang artinyo bausaho untuak mambantuak kapribadian yang luhua supayo hiduik salamaik.[1]

Tujuan suntiang

Organisasi ko batujuan untuak mancapai kasalamatan hidui basamo dalam masyarakaik, karano dalam hiduiknyo acok bana urang mangalami banturan yang indak jarang mangakibaikan hancuanyo rumah tanggonyo, bahkan ado yang malaraik lahia jo batin.

Nowo Broto suntiang

Organisasi ko mampunyoi pokok ajaran nyo yang barisi laku yang dikelompokkan manjadi 9 pakarti tentang larangan dan anjuran kapado urang-urang. Ajaran Nowo Broto partamo kali di kenalkam di acara pagalaran wayang kulik pado kamis (malam jumat kliwon), bulan suro tahun 1914(tahun jawa).

Rujuakan suntiang

  1. ENSIKLOPEDI KEPERCAYAAN TERHADAP TUHAN YANG MAHA ESA. JAKARTA: DIREKTORAT KEPERCAYAAN TERHADAP TUHAN YANG MAHA ESA. 14 Mai 2010.