Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Aturan nan disederhanakan"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tidak ada ringkasan suntingan
lanjuik stek
Barih 1:
[[Wikipedia]] adolah suatu [[ensiklopedia]] bebas ciptaan para rilawan, tadiri dari babagai [[Wikipedia:Apo nan disabuik artikel?|artikel]] nan ditulih jo [[Wikipedia:Padoman gaya panulisan|gaya tatantu]]. Wikipedia adolah sabuah proses bakalanjuikan nan indak ado akianyo. Kok Sanak manulih sasuatu nan elok, ''tulisan tu dapek muncua salamo baabaik-abaik jo babaco di saluruah pinjuru dunia''. Tulisan tu dapek pulo disamparonoan atau digabuangan jo revisi tabaru dek para panyuntiang lainnyo. Salah satu hal nan manyanangan jo manantang dalam manyuntiang di siko yaitu mamparatian apo sajo nan ka tajadi taadok sumbangan tulisan Sanak dari wakatu ka wakatu.
<!--
Komunitas Wikipedia terus berkembang juga. Seiring waktu, kebijakan dan kebiasaan telah dikembangkan yang mencerminkan pengalaman ribuan editor yang terus belajar dan memperbaiki cara membuat seimbang, baik bersumber, artikel informatif, dan bagaimana bekerja dengan orang lain dan menyelesaikan konflik ketika muncul. Meskipun ada aturan atau pedoman yang mencakup hampir semua situasi, sedikit yang benar-benar penting. Jika Anda belajar tentang kebijakan dan praktik kami, Anda mungkin akan diperlakukan dengan kebaikan dan rasa hormat.
 
Sairiang komunitas Wikipedia nan taruih bakambang juo, [[Bantuan:Isi|kabijakan]] jo kabiasoan nan balaku mancaminan pangalaman ribuan panuntiang nan taruih baraja jo bakambang untuak mancari baa caro mambuek artikel nan cukuik baimbang, sumbernyo jaleh, dan informatif; sarato baa dapek bakarajo basamo jo urang lain tarutamo kok muncua masaalah. Walaupun ado banyak aturan atau padoman nan mancakuik ampia sadonyo situasi, anyo babarapo nan sabana pantiang. Kok Sanak mampalajari kabijakan jo kabiasoan awak tu, Sanak ka mudah manyasuaian diri jo mandapek raso simpati dek para panyuntiang lainnyo.
<!--
Tempat yang bagus untuk mulai belajar adalah dengan pendekatan Wikipedia untuk sumber. Wikipedia tidak memiliki pandangan sendiri, atau menentukan apa yang "benar". Sebaliknya, editor mencoba untuk meringkas apa sumber yang baik telah mengatakan tentang ide-ide dan informasi. Pandangan yang berbeda disajikan secara obyektif dan tanpa bias karena mereka dilaporkan dalam sumber-sumber yang memiliki reputasi untuk menjadi akurat handal. Sumber yang baik adalah dasar dari ensiklopedia, dan siapa pun harus mampu realistis memeriksa apakah kontribusi dapat didukung oleh salah satu. Hal ini umumnya dilakukan dengan mengutip di mana Anda menemukan informasi. Dengan sumber terpercaya di pusat apa yang kita lakukan, ide editor 'asli, interpretasi, dan penelitian yang tidak tepat di sini.