Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Aturan nan disederhanakan"

Konten dihapus Konten ditambahkan
←Mambuek laman baisi "Wikipedia adolah suatu ensiklopedia bebas ciptaan para rilawan, tadiri dari babagai artikel nan ditulih jo gaya tatantu. Wikipedia adolah sabuah proses bakalanjuikan ..."
 
Tidak ada ringkasan suntingan
Barih 1:
[[Wikipedia]] adolah suatu [[ensiklopedia]] bebas ciptaan para rilawan, tadiri dari babagai [[Wikipedia:Apo nan disabuik artikel?|artikel]] nan ditulih jo [[Wikipedia:Padoman gaya panulisan|gaya tatantu]]. Wikipedia adolah sabuah proses bakalanjuikan nan indak ado akianyo. Kok Sanak manulih sasuatu nan elok, ''tulisan tu dapek muncua salamo baabaik-abaik jo babaco di saluruah pinjuru dunia''. Tulisan tu dapek pulo disamporonoandisamparonoan atau digabuangan jo revisi tabaru dek para panyuntiang lainnyo. Salah satu hal nan manyanangan jo manantang dalam manyuntiang di siko yaitu mamparatian apo sajo nan tajadi taadok kontribusi Sanak dari wakatu ka wakatu.
<!--
Komunitas Wikipedia terus berkembang juga. Seiring waktu, kebijakan dan kebiasaan telah dikembangkan yang mencerminkan pengalaman ribuan editor yang terus belajar dan memperbaiki cara membuat seimbang, baik bersumber, artikel informatif, dan bagaimana bekerja dengan orang lain dan menyelesaikan konflik ketika muncul. Meskipun ada aturan atau pedoman yang mencakup hampir semua situasi, sedikit yang benar-benar penting. Jika Anda belajar tentang kebijakan dan praktik kami, Anda mungkin akan diperlakukan dengan kebaikan dan rasa hormat.