Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Padoman dalam manajamahan artikel"

Konten dihapus Konten ditambahkan
k Naval Scene memindahkan halaman Wikipedia:Padoman dalam manarjamahan artikel ke Wikipedia:Padoman dalam manajamahan artikel: sasuaian judua laman jo dialek nan dipakai di badan artikel dek user:jayrangkoto
stek lai
Barih 11:
 
* '''Rujuaklah kamuih.''' Apobilo manamui kato nan Sanak indak kataui atau kurang jaleh aratinyo, sarancaknyo Sanak pareso arati kato tu ka kamuih. Kok kato tu indak ado dalam kamuih, tulih lah kato tu manuruik caro baco bahaso Minangkabau atau bahaso Indonesia (untuak istilah teknis/kusuih, contohnyo: ''biology'' manjadi '''biologi'''), atau biaan sajolah kato tu dalam bahaso asalinyo, namun dicetak miriang (''italic''). ([http://books.google.co.id/books?id=fjdLyIOtgckC&printsec=frontcover&hl=id#v=onepage&q&f=false Situs Kamus Indonesia-Minang Pusba], [http://bahasa.kemdiknas.go.id/kbbi/ Situs Kamus KBBI Pusba])
<!--
* '''Cantumkan interwiki atau sumber artikel.''' Jika Anda menerjemahkan dari artikel Wikipedia (misalnya bahasa Inggris atau Melayu), cantumkanlah [[interwiki]] ke artikel sumber tersebut pada akhir artikel. Contoh: <nowiki>[[en:Biology]]</nowiki>. Jika Anda menerjemahkan dari artikel di situs internet lain, cantumkanlah link/pranala ke halaman tersebut pada akhir artikel. Jika Anda menerjemahkan dari artikel di majalah atau buku, cantumkanlah judul artikel atau buku pada akhir artikel.
 
* '''Cantumkan interwiki atau sumber artikel.''' Kok Sanak manajamahan dari artikel Wikipedia lain (misanyo bahaso Inggirih atau Malayu), cantumkanlah pautan interwiki artikel babahaso Minangkabau tu ka laman artikel dalam bahaso-bahaso lainnyo, nan lataknyo ado pado ''sidebar'' di sisi kida artikel. Baitu juo kok Sanak manajamahan artikel dari suatu situs internet lain, atau dari artikel di majalah atau buku, jan lupo cantumkan pautan ka laman sumber tu pado akia artikel.
* Jika Anda menerjemahkan dari Wikipedia lain (misalnya bahasa Inggris atau Melayu), '''salinlah artikel tersebut dari halaman sumber''' dengan cara mengeklik "sunting"/"edit". Untuk mempertahankan [[Wikipedia:Markah wiki|pemformatan wiki]] dan pranala yang ada pada halaman sumber, Anda bisa menyalin artikel sumber tersebut dari halaman penyuntingannya, bukan dari halaman tampilannya.
 
* '''Salin artikel Wikipedia lain dari laman sumber.''' Kok Sanak manajamahan dari artikel Wikipedia lain (misanyo bahaso Inggirih atau Malayu), untuak mampatahanan [[Wikipedia:Markah wiki|format wiki]] sarato pautan nan ado di laman sumber, Sanak dapek manyalin artikel sumber tu dari laman panyuntiangannyo, indak dari laman tampilannyo, jo caro maklik "edit/sunting" dan sudah tu manyalinnyo.
* '''Konversikan satuan asing (mis. Inggris) ke satuan [[SI]].''' Jika menterjemahkan sebuah artikel dari Wikipedia Inggris, sebaiknya satuan-satuan Inggris/Amerika seperti ''inch'', ''mile'', ''pound'' dan sebagainya dikonversikan ke satuan [[SI (satuan ukur)|SI]]. Hasilnya bisa dibulatkan ke atas atau ke bawah, tidak usah persis, kecuali jika konteks memerlukan angka yang tepat.
 
* '''KonversikanUbahlah satuan asingmetrik asiang (mis. InggrisInggirih) keka satuan [[SI]].''' JikaKok menterjemahkanSanak sebuahmanajamahan artikel dari Wikipedia InggrisInggirih, sebaiknyasarancaknyo satuan-satuan Inggrismetrik Inggirih/Amerika sepertisarupo ''inchinci'', ''milemil'', ''pound'' danjo sebagainyalain-lainnyo dikonversikandiubah keka satuan [[SI (satuan ukurukua)|SI]]. HasilnyaAsianyo bisadapek dibulatkandibulekan keka atasateh atau keka bawah, tidakindak usahparalu persis,tapek bana kacuali jikok kecualikonteksnyo jikamamaraluan kontekskatalitian memerlukanjo angka yangnan tepattapek.
<!--
* '''Sesuaikan dengan konteks Indonesia.''' Mayoritas pengguna Wikipedia Indonesia adalah warga negara Indonesia, sehingga jika menterjemahkan artikel-artikel sensitif, terutama dari Wikipedia Inggris dan lainnya, tolong amatilah dan sesuaikan isi artikelnya. Terutama yang kami maksud adalah artikel-artikel mengenai agama, budaya, sejarah, dan politik. Dan jangan lupa untuk berpegang teguh pada [[Wikipedia:sudut pandang netral|sudut pandang netral]]. Hanya karena artikel tersebut dari Wikipedia bahasa Inggris tidak selalu berarti tidak memiliki masalah. Ingat, Wikipedia bahasa lain juga disunting oleh sukarelawan-sukarelawan, terkadang ada satu-dua informasi tidak valid yang mungkin ikut Anda terjemahkan.