Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Kategori, daftar, jo templat navigasi"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Ardzun (rundiang | jariah)
Tidak ada ringkasan suntingan
k translating using AWB
Barih 1:
{{padoman}}
{{wikify}}
Wikipedia manawarkan beberapababarapo caro untuak mangalompokan artikel, yaitu: denganjo bantuak kategori, daftar (tamasuak''embedded list''), jo templat navigasi (yaitu dalam bantuak kotak yang barisi serial artikel batipe samo). Bantuak pangalompokan artikel yang satu indak sarato mahapuih signifikansi panggunoan bantuak pangalompokan yang lain. Justru satiok bantuak pangalompokan punyo kalabiahan dan kakurangan yang unik, dan daek dibuek sacaro mandiri denganjo tetaptatok bapatokan pado padoman dan standar panulisan untuak masiang-masiang metode yang mano alah bakambang dan alah disapakati dek pangguno Wikipedia.
 
== Kategori, daftar, jo templat navigasi indak duplikatif ==
Panawaran beberapababarapo alternatif metode untuak manulisan pangalompokan artikel iko indak dimukasuikan untuak mambuek pasaingan yang destruktif di antaro panyuntiang. Sabaliaknyo, beberapababarapo alternatif panulisan iko dimukasuikan supayo metode yang ciek dapek malangkoki kakurangan dari metode yang lainnyo. Malangkoki di siko indak pulo bararti bahwa bilo ado konten yang duplikatif, makamako harus ado salah satu yang harus dihapih. Sabaliaknyo, apobila tadapek konten yanalun ado di metode yang lain, iko marupoan suatu pangingek untuak mamperbarui konten pado metode panulisan yang lain.
 
Dan berikutbarikuik iko adolah pabandiangan dari tiok-tiok metode panulisan tamasuak kalabiahan dan kakurangan masiang-masiang metode.
 
== Kategori ==
Pado dasarnyo, tiok-tiok artikel di Wikipedia diharokan untuak satidaknyo masuak dalam ciek kategori pangalompokan. Kategori yang dipiliah pun diharaokan mamiliki namo yang fungsional untuak pangguno yang mambaco artikel tasabuik. Berikut Barikuik adolah saketek gambaran mangenai topik iko:
:Artikel: Michael Jackson
:Contoh kategori fungsional-nyo: Kategori:Panyanyi asal Amerika Serikat
Barih 16:
=== Kalabiahan kategori ===
# Tautan-otomatis: Panambahan kategori pado artikel sacaro otomatih akan manambahan tautan kategori di akhir artikel dan tautan barupo judul artikel pado kategori yang basangkuikan.
# Navigasi duo-arah: Sabuah kategori dapek memuek beberapababarapo subkategori, dan dapek pulo manjadi bagian dari kategori-kategori yang lain, sahinggo mambuek kategori saebagai jaringan pangatahuan yang tastruktur.
# Kategori marupoan bantuak yang cocok untuak manjalajah artikel Wikipedia (''exploratory browsing'').
# Kategori dinilai labiah aman dari sarangan spam karano tiok pautan yang barado dalam kategori marupoan representasi dari suatu artikel di Wikipedia.
Barih 24:
# Kategori indak dapek disuntiang isinyo langsuang dari halaman tampilannyo. Panyuntiangan harus dilakuan dari artikel yang basangkutan.
# Entri kategori indak dapek ditambahi katarangan tambahan sarupo referensi. Sehinggo kategori hanyo barisi judul artikel.
# Pancarian untuak ruang namo kategori hanyo dapek dilakuan malalui pancarian tingkek lanjuik, yaituiyolah malalui halaman Wikipedia:Bantuan.
# Entri kategori disusun '''hanyo''' berdasarkanbadasarkan urutan huruf.
# Takaik denganjo poin yang patamo, kategori labiah sulik untuak disusun ulang, labiah-labiah jiko alah barisi ratusan entri.
# Riwayaik parubahan suatu kategori indak dapek dilacak.
# Kategori indak dapek diisi pamintaan artikel (tautan merahsirah ) maingek tiok entri dalam kategori marupoan representasi dari sabuah artikel yang alah ado di Wikipedia.
 
== Daftar ==
Barih 35:
# Daftar cenderung labiah komprehensif karano disuntiang di ciek tampek sajo.
# Daftar dapek ditulih dalam format tampilan yang baragam.
# Daftar labiah mudah dibuek dibandiang kategori, karano entri dari sabuah daftar dapek diambiak dari banyak tampek, tamasuak denganjo malakuan pangkopian dari sumber tanpa hak cipta.
# Entri daftar dapek diisi denganjo tambahan keterangan sarupo referensi, bahkan gambar.
# Daftar dapek dicari manggunoan sistem pancarian tingkek dasar.
# Daftar dapek barisi entri bukan tautan, dan tautan merahsirah .
# Daftar cocok digunoan dek pangguno baru yang alun banyak manguasai markah wiki.
# Templat dapek ditambahan pado suatu daftar.
Barih 46:
# Struktur panulisan kurang komprehensif.
# Sulik disuntiang sacaro otomatih.
# Indak ado pangurutan-otomatih. Kakurangan iko dapek dihilangan denganjo panggunoan tabel.
# Rentan tahadok entri ''sampah'', bahkan spam.