Pabedaan antaro revisi dari "Kaligrafi"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Ardzun (rundiang | jariah)
Tidak ada ringkasan suntingan
k translating using AWB
Barih 1:
'''Kaligrafi''' ([[bahaso Yunani]]; ''καλλι'' "kaindahan" + ''γραφος'' "manulih" ) atau '''seni khat''' adolah seni manulih sacaro indah jo pena sabagai hiasan. Tulisan dalam bantuak kaligrafi biasonyo indak untuak dibaco jo konsentrasi tinggi dalam waktuwakatu lamo, karano sifaiknyo mambuek mato capek latiah. Karano itu sangaik sulik manamuan contoh kaligrafi sabagai tipografi buku-buku maso kini. Walaupun kaligrafi dalam tulisan arab, tapi banyak pulo dipakai dalam tulisan latin.
 
== Kaligrafi Islam ==
Di dalam seni ruparupo [[Islam]], tulisan Arab acok dibuek kaligrafi. Biasonyo diambiak dari ayaik-ayaik Alquran. Bantuaknyo bamacam-macam, indak sadonyo ditulih jo pena, tapi bisa juo di ditatahkan di ateh logam atau kulit. Kaligrafi Islam contohnyo bisa dapek dicaliak di Istana Al Hamra, Spanyol.
 
== Kaligrafi Musajik ==
Salain istano, pamakaian kaligrafi juo acok ditemui jo bantuak kaligrafi rancak nan tadapek dalam musajik. Sainggo pamakaian kaligrafi di musajik, acok disabuik jo kaligrafi musajik. Sabagai tampek ibadah nan suci umatumaik Islam jo acok dikunjuangi, musajik ditampilan dalam panggambaran nan indah dan religius.
 
{{Stub}}
[[Kategori:Seni]]
 
 
{{Stub}}