Pabedaan antaro revisi dari "Hujan asam"

Konten dihapus Konten ditambahkan
S Kartika (rundiang | jariah)
←Mambuek laman baisi "{{refimprove}}'''Hujan asam''' diartian sabagai sagalo macam hujan yang mampunyoi pH di bawah 5,6. Hujan sacaro alami bersifaik asam (pH saketek di bawah 6) karan..."
 
Rachmat04 (rundiang | jariah)
kTidak ada ringkasan suntingan
Barih 24:
Masalah hujan asam indak hanyo maningkek sajalan dengan patumbuahan [[populasi]] dan industri tapi alah bakambang manjadi labiah lueh. Panggunoan carobong [[Asap|asok]] yang tinggi untuak mangurangi [[polusi]] lokal bakontribusi dalam panyebaran hujan asam, karano emisi gas yang dikeluaannyo akan masuak ka sirkulasi udaro regional yang mampunyoi jangkauan labiah lueh. Hujan asam acok bana tajadi di daerah yang jauah dari lokasi sumbernyo, daerah [[Gunung|pagunuangan]] candaruang mamparoleh labiah banyak karano tingginyo curah hujan di siko.
 
Tadapek hubungan yang arek antaro randahnyo pH jo bakurangnyo populasi [[ikan]] di danau-danau. pH di bawah 4,5 indak mamungkinan dek ikan untuak iduik, samantaro pH 6 atau labiah tinggi akan mambantu patumbuhan populasi ikan. Asam di dalam aia akan maambek produksi enzim dari larva ikan ''[[trout]]'' untuak kalua dari taluanyo. Asam maikek logam baracun sarupo [[Alumunium|alumnium]] di danau. Alumunium akan manyebaban beberapa ikan mangaluaan lendir balabiahan di sakitar [[Insang|insangnyoinsang]]nyo sahinggo ikan sulik bernapas. Patumbuhan [[fitoplankton]] yang manjadi sumber makanan ikan diambek pulo dek tingginyo kadar pH.
 
Tanaman dipangaruhi dek hujan asam dalam barbagai macam caro. Lapisan lilin pado [[daun]] rusak sahinggo nutrisi mailang, tanaman indak tahan tahadok kaadaan dingin, cindawan jo saranggo. Patumbuhan aka manjadi lambek sahinggo labiah saketek nutrisi yang bisa diambak, sarato mineral-mineral pantiang manjadi hilang.