Pabedaan antaro revisi dari "Train to Busan"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tidak ada ringkasan suntingan
Barih 33:
 
== Ringkasan curito ==
Seok-Woo, nan surang manajer keuangan suatu parusaoan, barangkek ka [[Busan]] basamo anak padusinyo, Su-an, untuak batamu jo ibunyo (mantan bini Seok-Woo). Mareka barangkek jo [[KTX]] (kareta api capek Korea) dari [[Seoul]].
Seok-Woo, seorang manajer keuangan sebuah perusahaan, berangkat ke Busan bersama anaknya, Su-an, untuk bertemu dengan ibunya (mantan istri Seok-Woo). Mereka berangkat dengan KTX (kereta api cepat Korea) dari Seoul. Ketika kereta akan berangkat, seorang wanita muda dengan luka di kakinya masuk ke dalam kereta tersebut. Wanita muda yang telah terkena virus zombie lalu menyerang pramugari kereta yang sedang berupaya menolongnya. Sejak itu, semua yang terserang berubah menjadi zombie buas, dan virus menginfeksi sejumlah besar penumpang kereta.
 
Kutiko kareta ka barangkek, surang gadih mudo jo luko di kakinyo masuak ka dalam kareta tu. Gadih mudo nan lah takana virus zombie lalu manyarang pramugari kareta nan sadang baupayo manolongnyo. Sajak tu, sadonyo nan panompang kareta nan tasarang baubah manjadi zombie bueh, dan zombie-zombie tu taruih mainfeksi sabagian gadang panompang kareta.
Kereta kemudian berhenti di Daejeon, tempat para tentara diumumkan telah siaga untuk menolong mereka. Namun keadaan stasiun di sana sepi dan ternyata seluruh tentara telah menjadi zombie, sehingga beberapa penumpang yang masih selamat, harus berjuang menghindari para zombie dan pindah ke kereta api lain untuk melanjutkan menuju Busan. Seok-woo sempat tergigit salah satu zombie, namun sebelum ia berubah ia mengajari Sung Kyung (seorang wanita hamil) dan anaknya Su-an bagaimana menghentikan kereta api, sebelum ia menjatuhkan dirinya dari atas kereta api berjalan saat kesadarannya hampir hilang.
 
Kareta sampek baranti di [[Daejeon]], sabauk diumuman baso tantaro lah basiago manolong mareka. Namun kaadoan stasiun haniang bana, tanyato sadonyo tantaro indak ado lai nan indak manjadi zombie, malah manyarang siso-siso panompang nan masih salamaik, nan balarian pindah ka kareta api lain untuak malanjuikan manuju Busan.
 
Seok-woo sampek tagigik dek salah satu zombie, namun sabalun barubah inyo maaja ka Su-an jo Sung Kyung (surang padusi nan manganduang) baa caro maantian kareta ko, sabalun inyo lompek dari ateh kareta katiko kasadarannyo kamanusiaanyo ampia ilang. Su-an jo Sung Kyung akianyo sampai juo di Busan dan disalamaikan dek tantaro nan baasia mancagah sarangan virus zombie di kota ko.
 
== Pemeran ==