Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Jan gigik pangguno baru"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Barih 12:
* Bausaolah mangarati nilai pandatang baru taadok komunitas. Bilo kito kuaikan para pandatang baru, aratinyo manguaikan juo pangatauan, pandapek, jo ide dalam Wikipedia dan mampatahanan kanetralan sarato integritasnyo.
* Kutiko pandatang baru mambuek kasalahan "baru", sarupo lupa mambuek judua dalam uruih tabal, atau indak manambahan pautan nan baguno, cubo lah untuak pabaiaki kasalahan tu surang. Jan mamarahi pandatang baru nan indak sangajo malakuan kasalahan.
* IngatIngek bahwabahaso pendatangpandatang baru mungkin tidakindak mengetahuimangataui bahwakok tulihan versi terdahulutadaulu merekanan tersimpanmareka buek masiah tasimpan di Wikipedia,. jadiKutiko ketikasuntiangan suntinganmareka mereka dihapusdiapuih, merekamareka biso sajo bisamaraso panik dan memulaimamulai perangparang suntingansuntiangan, atau bahkanmalah meninggalkanmaninggaan Wikipedia karenakarano mengiramangiro hasilasia tulisantulihan merekamareka dihapuslah untukdiapuih selamanyauntuak salamo-lamonyo. '''Tolong beritahusampaian ka pendatangpandatang baru''' kalaubahaso suntingansuntiangan merekamareka selalusalalu tersimpantasimpan pada versilaman Riwayaik terdahululalu, dan ajarkanajaan merekamareka bahwabahaso pertentanganpatantangan tentangmanganai isi artikel dapatdapek didiskusikandipabincangan padapado halamanlaman pembicaraanrundiangnyo.
* Pendatang baru biasanya ragu-ragu untuk membuat perubahan, terutama yang besar, seperti [[Wikipedia:Sudut pandang netral|NPOV]] dan pemindahan halaman, dikarenakan takut akan merusak Wikipedia (atau menyinggung Wikipediawan/Wikipediawati). Ajari mereka untuk [[Wikipedia:Jangan ragu menyunting artikel|bersikap tegas]], dan jangan kesal dengan "rasa malu" mereka.
* Bila Anda merasa perlu memberitahukan seorang pendatang baru tentang kesalahannya, tolong lakukan nada yang konstruktif. Mulailah dengan perkenalan dan ucapan selamat datang, kemudian beritahukan kesalahan dan perbaikan yang harus dilakukan dengan ramah, sebagai teman, untuk memberi tahu bahwa mereka diterima di sini. Bila Anda tidak bisa melakukan ini, lebih baik jangan mengatakan apa-apa.