Pabedaan antaro revisi dari "Wikipedia:Jan gigik pangguno baru"

Konten dihapus Konten ditambahkan
Tidak ada ringkasan suntingan
Barih 8:
Satiok panyumbang baru marupoan calon anggota nan mampunyoi potensi, dek karano tu mareka marupoan sumber daya nan baarago bana. Kito aruih mambarian mareka pangarahan jo caro panuah kalambuikan dan kasabaran. '''Sikap elitis dan pamusuahan adolah sikap nan ka manakuikan dan mausia mareka'''. Ado sabagian pandatang baru nan lansuang dapek mangarati kaidah nan balaku (singgo indak terlampau susah diajaan), tapi sabagian nan lain masiah buto taadok kaidah bakagiatan di Wikipedia.
 
== Tolong janganjan gigitgigik pendatangpandatang baru ==
[[Berkas:Pdnbtn.png|171px|thumb|Jangan gigit mereka!]]
* Berusahalah mengerti nilai pendatang baru terhadap komunitas. Dengan menguatkan pendatang baru, kita juga meningkatkan pengetahuan, pendapat dan ide dalam Wikipedia dan mempertahankan kenetralannya dan integritasnya.
Barih 20:
* Ingatlah "[[Hanlon's Razor]]". Perilaku yang nampaknya tidak baik bagi pengguna Wikipedia yang berpengalaman biasanya karena ketidakpahaman akan harapan dan aturan yang ada. Meskipun Anda '''100% yakin''' bahwa orang itu tidak berguna, tidak baik, ''low-down scum-sucking'' '''[[Internet troll]]''', vandal, atau yang lebih buruk daripada itu, ''anggaplah seakan-akan mereka tidak demikian.'' Dengan bersikap mengampuni, membimbing dan menghormati, kewibawaan Anda akan terangkat dan Anda akan membantu proyek kami lebih jauh.
-->
 
== Lihat pula ==
* [[Wikipedia:Etikawiki]]