WP:B
You don't speak Minangkabau? - Read here · Lies dies · Lee aquí · Lisez ici
The top category of the Babel system is: Category:Wikipedians by language.

Templat-templat bahaso pangguno mambantu komunikasi multibahaso dek mampermudah urang untuak manghubungi urang lain nan manguasai bahaso tatentu. Ide ko awalnyo dari Wikimedia Commons dan alah diterapkan di Meta-Wiki jo babarapo Wikipedia lainnyo, jo macam-macam variasi.

Informasi bahaso pangguno
id-N Pengguna ini merupakan penutur asli bahasa Indonesia.
en-3 This user has advanced knowledge of English.
Pangguno badasarkan bahaso
Untuk berpartisipasi, Sanak dapaik menambahkan templat Babel ka halaman pengguna Anda jo menyalin kode di bawah ini:
{{#babel:id|en-3}}

Hasilnya dapaik Sanak lihat pado kotak sabalah kanan. Sanak dapaik menambahkan sebanyak mungkin bahasa, dalam format kode bahasa-kemahiran.

Kode bahasa
Kode yang diperkenankan adalah kode bahasa standar ISO 639 (1–3). Anda dapat menemukan bahasa Anda dengan mencari di Daftar kode ISO 639-1 atau basis data kode ISO 639 1–3.
Kemahiran
Level kemahiran menunjukkan seberapa baik Anda dapat berkomunikasi dalam bahasa tersebut. Level tersebut diindikasikan dengan satu angka seperti tampak di tabel di bawah ini.
Kemahiran Arti
0 Sanak indak paham bahaso iko samo sekali
1 Sanak dapaik mengerti tulisan atau pertanyaan sederhana.
2 Sanak dapaik menyunting teks sederhana atau berpartisipasi dalam diskusi sederhana.
3 Sanak dapaik manulih dalam bahaso iko jo sedikit kesalahan saja.
4 Sanak dapaik berbicara misalnyo penutur asli (walaupun bukan bahaso ibu Anda).
5 Sanak mamiliki kemahiran profesional, Sanak mengerti bahaso tasabuik jo baik untuak menerjemahkan dokumen-dokumen.
N Ini adolah bahaso ibu Sanak (bahasa asli) dan Sanak mamiliki penguasaan sempurna ateh bahaso ini, tamasuak idiom-idiom dan bahaso gaulnya.

Templat-templat iko menambahkan Sanak dalam kategori nan dikaitkan jo tingkat pemahaman Anda, dan juo kapado kategori bahaso tasabuik sacaro umum.

Untuk menemukan seseorang nan marupoan penutur suatu bahasa, lihat Kategori:Pangguno manuruik bahaso, dan ikuti pranalanya. Kode-kode bahaso duo dan tigo huruf nan digunoan umumnya mangikuti kode ISO 639, namun rujuklah daftar ini untuak panduan selengkapnya.

Sanak dapaik mambantu mengembangkan sistem iko jo menambahkan templat-templat untuak bahaso Anda. Kategori untuak bahasa-bahasa nan mempunyai Wikipedia melebihi 100 artikel kebanyakan sudah diciptakan; mereka hanyo paralu diagiah label! Kami sarankan Sanak untuak mengopi dari versi Inggirih atau Perancis sangkek mengembangkan skema iko dek sabagian gadang bahaso nan terdaftar di bawah iko alun lengkap.